Skånepågen, politik och annat.

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

Bättre i dag.

Av Åke Johnson - 3 november 2009 20:06

Såja, i dag är det bättre.

Jag vill av naturliga skäl inte skriva några detaljer betr. sammanträdet i går kväll. Men jag förundras över ändå hur vuxna människor kan bete sig och haspla ur sig när de inte får som de vill. Man kan undra om dom vet hur en demokrati fungerar.


Glädjeämnet i dag var att min bioljudanläggning kom. Beställde i Söndags på nätet av net on net och fick det i dag. Det kallar jag service.

Jag blev tvungen att köpa en helt ny anläggning när förstärkaren var inne i DVD spelaren på den gamla som hade pajat. Men det är numer inte så väldigt stora pengar, men onödigt ändå kan man tycka när julen lackar på med ändå mer utgifter.

 
 
Magnus

Magnus

3 november 2009 20:12

Fast helt rätt gjort!
Bioljud kan man väl inte leva utan ;)

http://mj.bloggagratis.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

3 november 2009 20:19

Hakan upp igen då alltså!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

3 november 2009 20:23

Jo, jag har ju berättat om MINA problem med DVD-spelararen (har både DVD och Video i samma) och allt gick på garantin så jag betalade bara för att få den installerad igen. Men annars är det ju inte jättesummor idag men jag håller med om att det kan bli onödigt ändå./Jag var ju inte direkt med på mötet men det kan bli "fjantigt" om det blir odemokratiskt tänkande./Det lät häftigt det du skrev om stilpoäng inne hos mig.

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

3 november 2009 20:54

Ja en del människor kan vara knepiga eller som jag brukar säga -inte torr bakom öronen. hehe

Skoj med ny maskin och hoppas den ska hålla länge nu så du slipper hörapparat vid tidig ålder skojar*
Ha det gott och nattis på dig!

http://sancha.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åke Johnson - 22 december 2017 12:30

  Jag ber att få önska alla bloggvänner en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.   ...

Av Åke Johnson - 5 oktober 2017 10:36

Jag hade höga förväntningar på staden och förväntningarna anammades med råge. Påminner en hel del av Prag, skulle man kunna säga. Fast jag upplevde att Budapest är större. Många vackra hus och parker, breda fina gator och framför allt rent och snyg...

Av Åke Johnson - 17 september 2017 11:35


Hej bloggen. Det var länge sedan jag skrev något här. Men jag lever och har hälsan kan man nog säga. Mitt öga får fortsatt behandling på Kristianstad sjukhus med jämna mellanrum. Läkeriet har bromsat upp utvecklingen av sjukdomen vilket är mycket p...

Av Åke Johnson - 13 april 2017 09:52

        Trevlig och Glad Påsk önskar jag alla som tittar in på min blogg.      ...

Av Åke Johnson - 23 mars 2017 10:38

Nu är det klart. Så blev det klart med årets resa med goda vännerna från Sollentuna. Det här året håller vi oss i Sverige. Vi ska göra en kryssning med Birka Cruises från Sthlm som tar oss till Höga kusten, Härnösand och Luleå. Utflykter på båda re...

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards