Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Åke Johnson - 25 november 2010 21:57

Jag skriver ju ganska mycket om politik. Kanske på gott och ont.

Mitt parti led ju en braknederlag på Riksplanet, dock inte i min hemkommun. Partiarbetet lokalt känner således inte av någon brakförlust. Nä, tvärt emot.

Nu ska samarbete med Moderaterna inledas. S och M i majoritet,ska bli mycket intressant. På Lördag är det första träffen i fullmäktigegruppen.


Annars är det många möten som upptar tiden. Men den som är med i leken o s v. Senast i kväll var det Budgetmöte i partiet. Ja, det gäller att få det gå ihop ekonomiskt också om verksamheterna ska fungera.

Mycket av min tid just nu består av olika typer av möten. Men det är klart, fritid har jag ju också.

Ska det här vädret fortsätta som råder just nu så har jag definitivt inga problem just med fritiden. Just det, snön. Å mer ska det bli. Det vore dumt av mig att klaga. Det hjälper ju föga mot vädrets makter.

Men som sagt snöslunga ska det bli. Beställde en i dag. Jag ska få den hemlevererad i morgon. Det kallar jag service. Men faktum är, att god service har vi från de flesta affärsidkarna här i kommunen.

    

  ***   *****



Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards