Skånepågen, politik och annat.

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Sollentuna Lördag.

Av Åke Johnson - 16 oktober 2010 07:56

I går var det fest. Värdparet hade ordnat en lite större fest. Vi blev ganska många runt bordet. Det här var en av anledningarna att vi körde upp i Onsdags.

I dag ska barn och barnbarn få besök. Var ju inte så värst länge sedan som vi sågs senast men roligt ska det bli i alla fall.


Hösten har kommit längre här än hemma, med de olika färgerna i naturen och så är det kallare. Här är det frost varje morgon sedan vi kom hit.


Ha nu en skön helg alla som tittar in till min blogg.


  

 
 
Zandra

Zandra

16 oktober 2010 11:54

Nämen vad trevligt att du är i stan! Vädret kunde ju inte varit bättre, så jag hoppas du får en trevlig vistelse. Lovar att äta en chokladbit åt dig också imorgon :-)

http://drak.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

16 oktober 2010 15:05

Jasså minsan! ni fick se snön före oss ;) vi fick se den en snabbis igår för första gången denna höst, men som tur var så låg den inte kvar ;)
Höstligt & fint trots att alla löven snart har ramlat av, & lite för kallt ;) men det är väl dit det bär ;)...
Kram & fin lördag!♥

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Oldmolly

Oldmolly

16 oktober 2010 18:08

Jaså, du är i mina arbetstrakter. Jag jobbar i natt och har hela området från gränsen mot Solna/Danderyd i söder och Uppsala i norr - alltså även Sollentuna som mitt upptagningsområde nattetid. Ring om du blir sjuk ;-)

http://htp://oldmolly.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

17 oktober 2010 19:40

Kallt i sollentuna och kallt i Skåne. -3 grader i morse - full fart mot vintern verkar det som...
Det känns inte kul, men de gångna höstdagarna har varit fantastiska!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

18 oktober 2010 13:02

Nu är du väl hemma igen antar jag och hoppas du fick en fin helg med dina närmaste. Barn och barnbarn är ju det bästa vi har.
Usch för kylan men frosten är vacker trots allt.

God Jul på dig i alla fall!
hehe

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

19 oktober 2010 13:19

Har du datastopp?
:))

Äsch kom igen nu med några rader....

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åke Johnson - 22 december 2017 12:30

  Jag ber att få önska alla bloggvänner en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.   ...

Av Åke Johnson - 5 oktober 2017 10:36

Jag hade höga förväntningar på staden och förväntningarna anammades med råge. Påminner en hel del av Prag, skulle man kunna säga. Fast jag upplevde att Budapest är större. Många vackra hus och parker, breda fina gator och framför allt rent och snyg...

Av Åke Johnson - 17 september 2017 11:35


Hej bloggen. Det var länge sedan jag skrev något här. Men jag lever och har hälsan kan man nog säga. Mitt öga får fortsatt behandling på Kristianstad sjukhus med jämna mellanrum. Läkeriet har bromsat upp utvecklingen av sjukdomen vilket är mycket p...

Av Åke Johnson - 13 april 2017 09:52

        Trevlig och Glad Påsk önskar jag alla som tittar in på min blogg.      ...

Av Åke Johnson - 23 mars 2017 10:38

Nu är det klart. Så blev det klart med årets resa med goda vännerna från Sollentuna. Det här året håller vi oss i Sverige. Vi ska göra en kryssning med Birka Cruises från Sthlm som tar oss till Höga kusten, Härnösand och Luleå. Utflykter på båda re...

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards