Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Åke Johnson - 31 oktober 2010 17:18

  

”Vad är klockan” ? ropade jag när jag vaknade till i morse.

Med ens så kom jag då ihåg att vi inte hade ställt om klockorna i går kväll innan vi intog sängläge.

Ja någon större katastrof var det nog inte heller att vi glömt bort det. Tanken slog mig, är det här början på någon demenssjukdom. Men jag tror inte det heller, det var nog helt sonika så att vi hade haft en rolig och trevlig eftermiddag och kväll i goda vänners och släktingars lag och vad betyder då en timma hit eller dit. Felet är nu avhjälpt och vi lever nu i rätt tid igen.


En begynnande förkylning verkar infinna sig i min kropp. Känner mig lite mosig i dag. Nä, nä, nä beror inte på gårdagens festligheter, jag garanterar.

Nu gäller det att hålla sig på benen, viktigt möte i dag kl. 15.00 och i morgon kväll första mötet i det nya kommunfullmäktige. Det får jag bara inte missa.

  

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards