Skånepågen, politik och annat.

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Dimma.

Av Åke Johnson - 29 oktober 2011 13:38

Ett trolskt skimmer över Österlen i dag. Dimma så långt ögat når. Å det kan jag berätta är inte så långt. Dimman är tät. Men det Skånska landskapet är vackert ändå, det man nu ser. Jag blir aldrig mätt på det här landskapet.

  

 
 
katsura

katsura

29 oktober 2011 16:40

Dimman är härlig bara man slipper köra i den :) Ha en skön helg!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
T

T

29 oktober 2011 17:02

Instämmer med "Katsura"./ Håller också med om att det skånska landskapet är vackert. Kan också ge inspiration till allt möjligt.

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Titti

29 oktober 2011 17:23

Ja dimma är verkligen trolsk och härlig, på sitt sätt.
Promenera i = mysigt och lite spännande! (man vet aldrig vad man möter)
Bilkörning i = otäckt och mycket nervöst! (man vet aldrig vad man möter)

 
Sanna

Sanna

29 oktober 2011 19:36

Åh längtar tillbaka till Österlen *sakna* Dimma är så magiskt och härligt att det kan få vara så lite ofta tycker jag.
Ha det gott! :)

http://www.sancha.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

29 oktober 2011 23:50

Har vart på Österlen en gång för sådär 9 år sedan, & jag håller med, bara såååå vackert!!♥
Tyvärr han jag inte "skicka" någon sol till dej ;) när jag läste vad du skrivit, hade den redan gått net! ha ha ha ha.. ;)
Kram! /Lena

http://frallorna.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

1 november 2011 12:38

Det gäller både person- och husbil men husbil väntar vi lite med då det ännu inte är aktuellt med utlandsresor för oss så länge hunden lever. Det blir antagligen en SUVARE men återstår att se vilken av alla i mängden. Idag skulle mannen provköra en splirans ny Toyota RAV men denna gång en bensinare. Så vi får se vart det landar.
Ha det bäst!

http://www.sancha.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åke Johnson - 22 december 2017 12:30

  Jag ber att få önska alla bloggvänner en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.   ...

Av Åke Johnson - 5 oktober 2017 10:36

Jag hade höga förväntningar på staden och förväntningarna anammades med råge. Påminner en hel del av Prag, skulle man kunna säga. Fast jag upplevde att Budapest är större. Många vackra hus och parker, breda fina gator och framför allt rent och snyg...

Av Åke Johnson - 17 september 2017 11:35


Hej bloggen. Det var länge sedan jag skrev något här. Men jag lever och har hälsan kan man nog säga. Mitt öga får fortsatt behandling på Kristianstad sjukhus med jämna mellanrum. Läkeriet har bromsat upp utvecklingen av sjukdomen vilket är mycket p...

Av Åke Johnson - 13 april 2017 09:52

        Trevlig och Glad Påsk önskar jag alla som tittar in på min blogg.      ...

Av Åke Johnson - 23 mars 2017 10:38

Nu är det klart. Så blev det klart med årets resa med goda vännerna från Sollentuna. Det här året håller vi oss i Sverige. Vi ska göra en kryssning med Birka Cruises från Sthlm som tar oss till Höga kusten, Härnösand och Luleå. Utflykter på båda re...

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards