Skånepågen, politik och annat.

Direktlänk till inlägg 13 december 2009

Årets julklapp.

Av Åke Johnson - 13 december 2009 09:55

Nog har jag hört talas om det nu några år tillbaka. Men hur vet man det ? Finns det någon jury som sitter och fördelar ut sådana utmärkelser. Eller hur går det till ? Borde vara några från handeln som styr.


Såg att årets julklapp var en spikmatta. Nu ska jag inte skriva något just om spikmattor. Men jag undrar om man nu skulle ge bort en spikmatta i julklapp i stället för en ......... , ja jag undrar bara.


Kriteriet för årets julklapp är tydligen inte en prisvariant. Är det någon som vet hur det här med årets julklapp funkar.

 Så mycket kan jag säga, någon årets julklapp har jag inte köpt ännu och om jag gör det, vem ska jag då ge den till ?

 
 
Sanna

Sanna

13 december 2009 12:13

Jag önskar mig en spikmatta och har hållt mig tills julafton och får jag ingen ska jag köpa en själv. Sonen köpte en för ett par månader sedan och han säger att alla spänningar i nacken har försvinnit samt att han sover mycket bättre och det är det fler som säger om dessa mattor.
Så mitt förslag blir att du köper en till frugan och sedan lånar du den till eget behov. Rusta har från 99 kr...

Trevlig Lucia och tredje advent och Chabo återgäldar hälsningen till Hugo lugo....hihi

http://sancha.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

13 december 2009 17:52

Köp mattan på en Life butik, det är den "äkta" mattan, de andra är bara en massa biliga kopior som inte håller så bra.
Och jag tycker att du kan ge den till dig själv=)

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Skogshuldran Titti

Skogshuldran Titti

13 december 2009 19:35

Det är Svensk Handel som utser årets julklapp.
Jag köpte en Shaktimatta och är mycket nöjd med den.
Den är det s.k originalet och är tillverkad i Indien. Finns i alternativbokhandlar och kan te.x beställas från Vattumannen i Stockholm Mannen i mitt liv köpte en Yantramatta, (eftersom han är mycket snå... jag menar ekonomiskare än jag) som nog var den första kopian av originalet. Jag vill nog hävda att Shaktimattan är mer gedigen i sitt utförande, har närsynt granskat de båda.
Du kan väl köpa en i julklapp till dig själv!

http://skogshuldran.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åke Johnson - 22 december 2017 12:30

  Jag ber att få önska alla bloggvänner en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.   ...

Av Åke Johnson - 5 oktober 2017 10:36

Jag hade höga förväntningar på staden och förväntningarna anammades med råge. Påminner en hel del av Prag, skulle man kunna säga. Fast jag upplevde att Budapest är större. Många vackra hus och parker, breda fina gator och framför allt rent och snyg...

Av Åke Johnson - 17 september 2017 11:35


Hej bloggen. Det var länge sedan jag skrev något här. Men jag lever och har hälsan kan man nog säga. Mitt öga får fortsatt behandling på Kristianstad sjukhus med jämna mellanrum. Läkeriet har bromsat upp utvecklingen av sjukdomen vilket är mycket p...

Av Åke Johnson - 13 april 2017 09:52

        Trevlig och Glad Påsk önskar jag alla som tittar in på min blogg.      ...

Av Åke Johnson - 23 mars 2017 10:38

Nu är det klart. Så blev det klart med årets resa med goda vännerna från Sollentuna. Det här året håller vi oss i Sverige. Vi ska göra en kryssning med Birka Cruises från Sthlm som tar oss till Höga kusten, Härnösand och Luleå. Utflykter på båda re...

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards