Skånepågen, politik och annat.

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2009

Hallå Hugo här.

Av Åke Johnson - 25 oktober 2009 16:25

   

Här har jag det bra när vädret är som det är i dag.


Föresten, måste berätta en sak. När vi var ute en av gångerna i dag. Så lyfte jag på benet

när jag skulle kissa.

Ni skulle ha hört husse när vi kom in.

Han ropade på matte nästan innan vi kom in i hallen att jag hade lyft på benet.

Vad är det för märkvärdigt med det ? Så har jag väl alltid gjort ? Eller har jag inte ? Hur som haver tycker jag inte det är något att nästen väcka hela kvarteret för.





 
 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

25 oktober 2009 17:10

Söta bilder. Hugo, du är ju duktig som inte gör det inomhus för DET gör du väl ändå inte..??!/Tackar din husse för fin kommentar.

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

25 oktober 2009 18:34

Jag tycker mig höra en stolt husse=)

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Eva

Eva

25 oktober 2009 22:29

Killen börjar bli stor ;).

http://www.gruddelin.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

26 oktober 2009 13:30

Ååååå smälter, vilka bilder och vilka ögon...mmmm!

Klart att det är en sensation Hugo att lyfta på benet. Jisses det bevisar hela din existens att du är nästan vuxen och hamnat i puberteten...hehe!
Fast jag hoppas att du slipper finnar.

Ha en skön Måndag önskar både jag och Chabo!

http://sancha.bloggagratis.se

 
Daisy

Daisy

26 oktober 2009 19:23

Vaa?! LYFTER du benet när du ska kissa! Varför då? Det gör aldrig jag! Kisset rinner ut ändå.

http://skogshuldran.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

9 november 2012 18:33

Men guuud så fiiina hundar du har!!!!Min lilla Emil(samma ras) fick somna pga sjukdomar,för ca 4 v sedan.Har dina varit utan allergier?Var har du köpt dom <3

http://annahagberg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åke Johnson - 22 december 2017 12:30

  Jag ber att få önska alla bloggvänner en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.   ...

Av Åke Johnson - 5 oktober 2017 10:36

Jag hade höga förväntningar på staden och förväntningarna anammades med råge. Påminner en hel del av Prag, skulle man kunna säga. Fast jag upplevde att Budapest är större. Många vackra hus och parker, breda fina gator och framför allt rent och snyg...

Av Åke Johnson - 17 september 2017 11:35


Hej bloggen. Det var länge sedan jag skrev något här. Men jag lever och har hälsan kan man nog säga. Mitt öga får fortsatt behandling på Kristianstad sjukhus med jämna mellanrum. Läkeriet har bromsat upp utvecklingen av sjukdomen vilket är mycket p...

Av Åke Johnson - 13 april 2017 09:52

        Trevlig och Glad Påsk önskar jag alla som tittar in på min blogg.      ...

Av Åke Johnson - 23 mars 2017 10:38

Nu är det klart. Så blev det klart med årets resa med goda vännerna från Sollentuna. Det här året håller vi oss i Sverige. Vi ska göra en kryssning med Birka Cruises från Sthlm som tar oss till Höga kusten, Härnösand och Luleå. Utflykter på båda re...

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards