Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Åke Johnson - 3 oktober 2009 17:33

Ny omröstning, tacksam om du röstar. Tack på förhand.

Av Åke Johnson - 3 oktober 2009 12:37

 

En puss kanske ?

 

Jag måste berätta att jag har träffat en tjej. Hon är vit som snö säger husse. Nu är det bara det att jag vet inte vad snö är, å jag vet nog inte riktigt vad vit är heller. Men vad gör det, vi har ju ändå kul ihop.

Titti, som hon heter, gillar att springa runt i hennes trädgård. Titti är äldre än mig. Jag tror hon är tonåring, husse har sagt det också, vad nu det är.

Jag hänger inte riktigt med henne när hon springer. Men då ginar jag, man är väl en smarting.

Det är tydligen väldigt mycket som jag skall lära mig. Men jag ska visa dom jag, snart så blir jag större och starkare, då ni !

Men visst är Titti en riktig söting ? Det tycker i alla fall jag.


Av Åke Johnson - 3 oktober 2009 09:54

Men va fan, vilket regnande. Det fullkomligt vräker ned. Undrar om regnet gör nytta nu, eller om det bara är till förträt. Men som jag brukar säga, det är bra för grundvattnet.


Märkligt väder egentligen, nätterna är kalla och klara och så mot morgontimmarna kommer molnen och regnet. Men det kanske i och för sig är bra annars kanske det skulle bli snö. Och snö vill jag inte ha.


Jag sitter och grunnar på en sak. Varför tycker vi män (i regel) inte om att gå i affärer, shopping. Medans kvinnor (i regel) älskar att gå och handla eller bara strosa omkring i olika affärer och varuhus. Kan det ha att göra om manligt och kvinnligt ?




Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards