Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Åke Johnson - 12 maj 2013 18:35

Hemma igen efter sjutton dagar i England.

Intrycken är många och svårt att veta vad jag ska börja i för ende. Men varför inte ta det i kronologisk ordning.

 


London, ett myller av folk av varierande nationaliteter. Tur att jag hade förbokat till de aktiviteter som vi villa se och som vi missade förra gången. Men förbokat hade naturligtvis andra också gjort, men vi slapp i alla fall de längsta köerna.

 


Mamma Mia var en fantastisk föreställning på Novello teatern. Fullsatt i salongen efter så många år som den spelats där. En stor upplevelse, måste jag säga.


Nu ska jag samla mig för fler upplevelser att berätta om i nästa inlägg.

Det finns fler saker att göra än att sitta framför skärmen efter sjutton dagar utanför hemmet.

Forts. följer.


  

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards