Skånepågen, politik och annat.

Direktlänk till inlägg 15 juni 2010

Glada Katarina skickade mig en fotoutmaning...

Av Åke Johnson - 15 juni 2010 14:25

Den går ut på att visa tionde bilden i bloggen. Jag gick tillbaka till Juni 2008 och räknade.

En bild från Sofiero i Helsingborg.


Man letar alltså upp sin 10:e bild i sitt bildarkiv i bloggen! Så gör det ni alla snälla bloggkompisar.


Flanören.

Sanna.

Magnus.

Anna.


    

 
 
Sanna

Sanna

15 juni 2010 14:50

Oj ska man backa och kika bilden, den 10:e bilden som jag lagt från dags datum och bakåt. Jag som lägger ut så många då blir det ju någon jag nyss haft. Fast OK jag kör på det här jag också och måste alltså utmana någon mer!

Sedan utmana andra, det blir värre...ha ha
Jisses....hehe

Det var en vacker bild du hade här och sol har du också men eftersom molnet ligger bredvid undrar jag om vi inte har liknande väder?!?!

Ha det bäst pågen!

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

15 juni 2010 15:03

KLART! *borstar händerna* :))

http://sancha.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

15 juni 2010 16:30

En jättevacker bild, häftig färgkombination./Hade tänkt ge dig fotoutmaningen om jag inte sett att GladaKatarina hade gjort det!

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

15 juni 2010 19:12

Vackert! Den minns ja, du hade den på bloggen när jag "hittade" dig! :-D

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

15 juni 2010 20:28

Jag har ingen egen hemsida utan det är en veterinärsida som är under uppbyggnad. Jag kan inget om sådant där fint förstår du och är ju en teknisk idiot. :))

http://sancha.bloggplatsen.se

 
katsura

katsura

15 juni 2010 21:59

Sofiero är alltid lika vackert!
Hopppas solen kommer i morgon, som utlovat!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Titti

15 juni 2010 22:13

Den parken skulle jag vilja besöka någon gång! Har sett reportage i olika tidningar därifrån. Det får väl bli en pensionärsbussresa om sisådär pass 15 år...

Lycka till med viktminskningen! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åke Johnson - 22 december 2017 12:30

  Jag ber att få önska alla bloggvänner en GOD JUL och ETT GOTT NYTT ÅR.   ...

Av Åke Johnson - 5 oktober 2017 10:36

Jag hade höga förväntningar på staden och förväntningarna anammades med råge. Påminner en hel del av Prag, skulle man kunna säga. Fast jag upplevde att Budapest är större. Många vackra hus och parker, breda fina gator och framför allt rent och snyg...

Av Åke Johnson - 17 september 2017 11:35


Hej bloggen. Det var länge sedan jag skrev något här. Men jag lever och har hälsan kan man nog säga. Mitt öga får fortsatt behandling på Kristianstad sjukhus med jämna mellanrum. Läkeriet har bromsat upp utvecklingen av sjukdomen vilket är mycket p...

Av Åke Johnson - 13 april 2017 09:52

        Trevlig och Glad Påsk önskar jag alla som tittar in på min blogg.      ...

Av Åke Johnson - 23 mars 2017 10:38

Nu är det klart. Så blev det klart med årets resa med goda vännerna från Sollentuna. Det här året håller vi oss i Sverige. Vi ska göra en kryssning med Birka Cruises från Sthlm som tar oss till Höga kusten, Härnösand och Luleå. Utflykter på båda re...

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards