Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Åke Johnson - 6 december 2011 18:52

glad så långe den inte kommer ned. Snön menar jag då förstås.

Vid den här tiden förra vintern hade min nyinköpta snöslunga fått arbeta. I år inte alls, mer än en provstart för att se att den startar och fungerar.

    Bilder från 2010.


Några undrade vad jag köpte för 15 kronor på julmarknaden i Söndags. Jo ett ljus blev det, ett tomteljus.   


Annars är julhandeln avklarad, med julklappar menar jag då. Kan kanske inte skriva här vad som inhandlats, för man vet ju aldrig om ”några” tittar in och läser och det vore ju en aning förargligt, åtminstone den här gången.


Julen ska firas bland barn och barnbarn den här julen. Senaste gången var 2009. Märkligt vad tiden går.


I dag blev det klubbat. Det blir Holland till våren. Den 25 April åker vi och tittar på blomsterprakten mm, mm.

Amsterdam får nog också ett besök. Ja, ja dock inte dom kvarteren som du möjligen tänker på.

Dom har jag sett en gång i mitt liv, det räcker. Men i studiesyfte då ?? Nä inte ens det.  


       


Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards