Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 20 september 2009

Av Åke Johnson - 20 september 2009 17:05


Jaha, så var det här valet avklarat för min del. Ganska mycket folk som kom och röstade. Men det är klart, så långt jag kunde se, så uteblev ungdomarna. Synd att unga människor inte tar chansen att ge sin röst hörd. Nu återstår röstsammanräkningen. Vi får se hur det går.


..................................................
..................................................
.............


Kollade i går på ”Här är ditt liv” med Sven Göran Eriksson, ”Svennis” som gäst. Sympatisk karl tycker jag och säkert väldigt kunnig på fotboll.


Men alla dessa pengar ? Fotbollen, idrotten har spårat ur med dessa spelar och tränarlöner. Man kan verkligen ifrågasätta om det är rätt. Men är de proffs så är dom, förstås. Men nivåerna är orealistiska.


Men att sätta löner är säkert mycket svårt, oavsett yrkesområde.


..................................................
..................................................
....................


Tack för att du besöker min blogg, lägg din röst i omröstningen här till höger så blir jag glad.

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards