Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 5 april 2016

Av Åke Johnson - 5 april 2016 09:47

Åter måste jag konstatera, slarvigt att inte skriva något i min blogg. Jag kan inte skylla på något egentligen. För visst har det hänt saker att skriva om. Som t ex. att personbilen fick ett mororproblem, ögoninjektionerna fortsätter, vårens framfart, husbilens iordningsställande inför sommarsäsongen, ett envist virus som drabbat både mig och min fru med halsont, snuva och feber sedan i början av februari o s v. Ja, ni hör själva, brist på ämnen finns inte. Men att få ändan ur vagnen och sätta sig att skriva ner några rader tar på något vis emot. Varför? Ingen aning!


Men nu blev det ändå några rader. Hoppas det inte tar allt för lång tid innan jag sätter mig ned här och skriver igen.


  


Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards