Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 21 februari 2015

Av Åke Johnson - 21 februari 2015 10:43

Nu har det varit så här en hel vecka. Å inte märker jag att förkylningen ger sig.

Men, men det är bara en vanlig förkylning med hosta och en besvärlig snuva. Näsan är ganska stor i vanliga fall men nu är den både röd och skinnflådd. Men det hör väl till. Det finns dom som har det mycket värre. Så brukar jag trösta mig, med den frasen.

Men onekligen är det jobbigt. Jag har liksom inte tid med det här. Den ända fördelen med det här är att frun säger att jag så sexig röst. En få tacke. Men å andra sidan så gillar jag nog mina stämband bättre då dom fungerar normalt utan beläggning.

Det är tydligen förkylnings och influensatider, för många är däckade runt omkring oss också. Till måndag måste jag vara fitt for figth för då är det dags igen för andra gången i studiecirkeln på ABF Österlen som jag leder.

Jag får inte svika mina deltagare. Men jag ska heller inte smitta ner dom, så vi får se hur det kommer att gå.


  

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards