Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av Åke Johnson - 31 augusti 2013 10:47


Att bila runt i Sverige är en lisa för många sinnen. Jag vet inte hur många ggr jag skrivit om att Sverige är fantastiskt. Men jag tycker verkligen det.

Att jämföra olika platser anser jag vara fel. Varje plats har sin charm. Men jag kan ändå tycka att campingplatserna som vi besökt denna sommar har verkligen varierande standard. Ändå försöker vi hitta campingar som verkar att passa oss. Viktigt är att servicehusen är rena och snygga. En del platser känner vi sedan tidigare några var nya för oss denna sommar. Då menar jag campingplatser både i Sverige och Europa.

Den stora skillnaden med campingplatserna i Europa är att de har fina restauranger på campingen eller i dess anslutning. Här märker man den kulturella skillnaden.


Nåja, första stoppet för mig blev Jönköping. Jag kom iväg ganska sent hemifrån på eftermiddagen och övernatta vid Vätterns södra strand är inte fel.

       


I dag skiner solen mellan mörka moln, kanske regn fram på dagen, vi får se!

    

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards