Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Åke Johnson - 7 januari 2013 10:38

Vanlig vecka nu och så blir det väl ända till Påsk. Bra eller inte så känns det ändå skönt på något vis att dagar och veckor blir normala igen. Men det är väl det som gör att man längtar ibland till storhelger.


En av dagarna under gångna helger såg vi filmen ”Hobbit” i 3D. Filmen har fått övervägande bra kritik om än någon tyckte kanske att den var i längsta laget. Jag kan hålla med, bra film men lite lång. Men man måste nog gilla lite ”fantasi” , för fantasi är det ju. Påminner mycket om ”Sagan om ringen”.

En film som jag hoppas att vi också kan se är ”Berättelsen om Pi”, i 3D.

3D tekniken är fantastisk tycker jag, trotts att man måste ha glasögon på sig. Men å andra sidan har jag glasögon på mig jämnt, så det blir glas på glas, så att säga.


   

Å snart är det dax för den här. Men å andra sidan har jag redan provat en, 2013 års variant.


  

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards