Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Åke Johnson - 18 april 2012 09:42

Rättegången i Oslo är i full gång. Nyhetssändningarna rapporterar flödigt. Ja vad ska man säga?? Jag har bara ett svar, tänk att det finns sådana människor! Just det, jag skrev i pluralis. För jag tror inte han är ensam att ha dessa åsikter som han har. Att de övriga inte tar till samma våld som Oslomannen gjorde, får vi väl vara tacksamma för.


Glädjande att mitt parti ökar i mätning efter mätning. Tänk ändå vad personskifte kan göra. Egentligen är det lite märkligt. Löven o & har inte pratat så mycket politik utåt, ändå denna förbättring. Men som jag sagt tidigare, än förändring har skett i valmanskåren. Personröstning är här för att stanna.

Den nya ekonomisk politiske talespersonen är en stark klippa för partiet. Det var ett mycket bra val som Löven gjorde.


Nu börjar nedräkningen för vår Hollandsresa. Bara en vecka kvar innan avresedagen. Våra goda vänner som ska med på resan kommer till helgen. Vi får några dagar tillsammans här hemma och ladda och planera.

 


Åsså var det det här med vädret. Hoppas på bra väder i Holland förstås. Men på hemmaplan har den riktiga vårvärmen inte riktigt kommit igång. Men vi har väl ändå varit förskonade om vi nu ser hur det varit 60 mil norrut.


      



Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards