Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Åke Johnson - 16 mars 2012 09:16

här var det ett tag sedan jag skrev. Måste nog bero på något. Jag ska inte ha några undanflykter, men det bara blev så.

Fredag igen och veckan har varit jättefin. Våren har verkligen kommit och första koppen kaffe, en av dagens eftermiddagar, kunde avnjutas ute. T o m att det kändes i ansiktet av solens strålar. I natt har det dock varit lite frostigt men det blir nog en jättefin vårdag även i dag.


Cirklarna tuffar på och snart är dom till ända för den här gången. Jag tror att släktforskargänget fått blodad tand. Många har säkert funnit en ny och trevlig hobby.


På den politiska arenan tuffar det på också. I nästa vecka ska två årsmöten avverkas. Meningen är att jag ska trappa ned en aning efter dessa möten. Vi får väl se hur det blir. Men hoppas kan jag ju alltid.


  



Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards