Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Åke Johnson - 18 januari 2012 22:16

Vi har 100 meter till vår/byns biograf.
I kväll blev det ”Simon och ekarna.” Det var sista chansen att se filmen på vår biograf. Det hade  varit synd att missa den.
Bra och mycket tänkvärd film, se den om ni inte gjort det!

 


Apropå bio, glöm inte att rösta här till höger. Ska bli kul att se resultatet efter några veckor.
Jag har fått för mig att folk inte går på bio lika mycket nu som tidigare. Men jag kanske har fel. För egen del så älskar jag att se film på just bio.
DVD filmer i all ära men inte blir det som i en biosalong även om jag försöker att härma biosalongen med stor TV och hemmabioljud. Det är väl att komma originalet så nära man kan, skulle jag tro. T o m så har vi speciella ”biostolar” när vi ser på TV. Men det hjälper liksom inte, men det är väl atmosfären i biosalongen som gör det.


  

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards