Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Åke Johnson - 24 september 2011 10:34

Jag tror att Centerpartiet fått en ny bra ordförande. Jag tror hon kommer att klara jobbet bra. Fram för mera unga människor på ledande poster inom politiken. Nu är jag ingen Centerpartiet, men jag är inte sämre än att jag kan tycka något för det.


Den här helgen blir lite av en släktträff. Det är alltid trevligt att vara i vänners lag. En sak att vårda ömt och förvalta.


Såg ni den nya kriminalserien som startade i Onsdags på SVT 1, Bron, heter den. Jag tror faktiskt att den kan bli riktigt bra.


Så har den nya studiecirkeln startat, som jag ska leda tio Måndagar i höst. Ett entusiastiskt gäng samlades för uppstart i Måndags. Det ser faktiskt riktigt lovande ut.


Nä, nu blir det lite att ordna med och sedan kör vi mot Skånska västkusten på middag.

Trevlig helg.


  


Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards