Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Åke Johnson - 16 mars 2011 10:46

Några bloggkompisar ville se vårt ”nya” kök. Tack för visat intresse får jag väl säga då !

En av bilderna är på det gamla köket. Alltså lite före och efterbilder.


Här kommer ett litet collage + en bild på en del av Sollentuna Centrum. Ett centrum som faktiskt är värt ett besök när ni nästa gång är i Sthlms området om ni nu inte redan bor i närheten förstås.

Sollentunabilden togs i Februari i år. Den gången vi blev insnöade.

  Från 2006.

     

     

Från 2011.


För övrigt händer det en hel del runt om kring mig just nu. Politiken, styrelseuppdragen och som cirkelledare tar mycket av min tid. Men än så är det ingen ko på isen. Våren verkar vänta på sig. Den är lite trög i år även om vissa vårtecken syns mer än väl. Men snart så börjar vårbruket. Det vill säga lite trädgårdsarbete och snart så kommer campinglivet igång. De är ju det här två sakerna som åtminstone jag väntar på.


    


Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards