Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Åke Johnson - 18 juni 2010 21:20

Vi kom till Båstad någon gång på eftermiddagen, solen lyser så fint på både onda och goda. En toppendag med andra ord.

Fick en fin plats med utsikt över Laholmsbukten, ja bättre kan det inte bli.

I morgon ska Ängelholm besökas av två skäl. Dels vill jag titta på Järnvägsmuseet som jag tidigare inte besökt och så titta på ”Gökastan”, ja Ängelholm kallas så, om ni nu inte visste det. P g a sin lergöksorkester. Ingen ting annat. Ängelholm är också en fin liten småstad på Skånska västkusten.


Det andra skälet, måste skaffa en ny TV till husvagnen. Den gamla är 10 år och har väl gjort sitt, å de hade den när jag kopplade upp och sökte kanaler. Tjoff sa det. Så var den sagan all.


Nu blir det en sån där riktig myskväll i vagnen, datorn framme, frun läser en bok och jag får ändå erkänna att jag saknar fotbollen. Men va f.n, en kväll får väl ändå gå.


Hörs i morn.

    

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards