Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Åke Johnson - 23 februari 2010 16:26

Vilka skidtjejer Sverige har i Charlotte Kalla och Anna Haag. Vilket lopp de gjorde, jag tycker dom gjorde en bragd. Ett silver i ett OS är inte fy skam.


Efter gårdagskvällens årsmöte var det en aning svårt att varva ned men somnade till slut.

Kl. 02.30 väckte vovven oss och ville gå ut.

 

Han har varit lite dålig i magen det lilla livet. Men han är så jätteduktig och säger till. Jag gick en liten runda och Hugo gjorde det han skulle.

Ett ljusmonster dundrade från järnvägsstationen. En snöplog på räls kom och gjorde ren spåren från den myckna snön som hade fallit under kvällen och natten.


Snabbt in igen la han sig i sin korg och det såg ut som han somnade direkt. Hussen la sig också i sin korg men somnade inte. Klarvaken. Lika bra och gå upp som att ligga å titta i taket. Man kan ju numera se OS på natten.

Slog på TV och såg några par i konståkningens isdans. Fick se de Kanadensiska paret ta guld. Jag har väl sagt att jag gillar konståkning, så den här nattens vakande gjorde inte så mycket när det var något vackert att titta på.

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards