Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Åke Johnson - 20 februari 2010 14:16

Det droppar från taken, det är 3,7 grader varmt. På garageuppfarten syns stenläggningen. Solen värmer. Tanken går mot vår. Men........ ? Oskrivet är nog bäst.


Av Åke Johnson - 20 februari 2010 08:33

Snöovädret blev det inte så mycket av. Det varnades i går kväll om nattens snöoväder men här kom det inte så värst mycket. Skönt att slippa skotta hela den här Lördagen. Vi har plusgrader och slask. Tippar SMH rätt att det ska frysa på det här då blir det inte kul, kan jag säga.


Det blev en del OS i går kväll också, samt några glimtar från dubbeljakten. Grattis Anna Haag, starkt gjort.

Jag såg ishockey matchen Sverige mot Vitryssland. De så kallade experterna i TV lovprisade de Svenska laget. Märkligt tycker i alla fall jag. Men å andra sidan är jag ingen hockey expert.

Möjligt att det var ett lag, de Svenska pojkarna mötte, som var svårspelade emot. Men presterar inte Sverige bättre mot t ex Finland då åker vi på pumpen, det är jag definitivt säker på.


Tito Beltran får fotboja och Tiger Woods har talat ut för media. Ja Herre Gud. Det är synd om människan sa Strindberg.

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards