Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Åke Johnson - 25 augusti 2009 07:48


Börjar det bli dax att summera sommaren. Nä inte än, eller...? Vi kommer nog att ha flera veckor ännu som vi kan räkna till sommaren. Men det hjälps väl inte. Mörkret kommer snabbt på kvällarna. Kyliga nätter. Rekordet hittills för någon natt sedan + 7,7 grader.


Trotts att vi haft en bra sommar med lite regn här omkring där jag bor, har det varit lite getingar. Skönt i sig, men brukar det inte vara mycket getingar när det är varmt och dåligt med blöta ?


Däremot har vi ganska mycket spindlar i olika storlekar. Inte för jag har fobi för varken getingar eller spindlar, men gillar dem det gör jag inte.


Mötet i går angående kyrkan gick bra. Fortsättning följer.

Jag skall presentera några punkter som som Socialdemokratin för fram i kyrkovalet här lokalt och även på riksplanet. Men det återkommer jag om.


Solen lyser lika intensivt denna Tisdag, sommaren fortsätter.


Bilden nedan Aster.

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards