Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Åke Johnson - 19 februari 2009 18:40


-Kan vi verkligen ha översten med på officerbalen i år?

-Jo det måste vi. Han är trotts allt vår chef, sa Kaptenen.

-Ok, jag skall prata med honom och påtala att han inte får vara så grov i munnen, sa Majoren.


Hela middagen gick galant. En del officerare passade lite extra på Översten.

Rätt som det var så reste sig damsällskapet runt Översten och gick från middagsbordet ut mot ett angränsande rum.


Majoren rusade till Översten och sa:

-va fan har du sagt nu?

-Jo, sa översten, jag fråga om damerna visste vad som var hårbevuxet runt om och fuktigt i mitten och det är ju ögat. Så jag kan inte begripa varför de försvan.

Majoren gick sakta ut till det angränsande rummet och sa:

-Mina damer det var inte fi...n utan ögat, så kom tillbaka till bords.

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards