Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 21 januari 2009

Av Åke Johnson - 21 januari 2009 15:49

den stora festen och installationen av presidenten i Amerika.


Vad skriver man om då? Tja, lite småprat kanske. Funderar på att köpa ny kamera. Har inte bestämt mig vilken typ ännu. Har fått tips av en bloggvän om fabrikat. Skulle vilja ha en systemkamera den här gången. Kanske lite onödigt, vet inte, velar lite, eller är det någon typ av beslutsångest. Kanske det rent av beror på vädret. Tråkigt väder är det. Jag brukar inte ha beslutsångest.


Är frustrerad över min omröstning att Reinfeldt har sånt övertag. Är det så många som tycker som den sittande regeringen. Hur gör man för att ändra på det? Argumentera? Javisst, men hjälper det?

Börjar jag att vela i detta ämne också? Nä va fan, upp med hakan, än är inte slaget förlorat. Bara våren kommer så ser nog jag och många med mig en ljusning.


Blir det någon resa den här sommaren? Räcker reskassan nu när kronan är svag.

Hugaligen vilket tramsande. Känns nog bättre i morgon.

Hoppas tankarna klarnar så det blir snabba, men bra beslut.

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards