Skånepågen, politik och annat.

Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Åke Johnson - 7 juni 2008 08:07

Hej Ni där ute.

Någon gång skall vara den första.

Så är det för mig med att skriva en blogg.

Jag vill inte vara sämre en många andra, trotts att jag är 40;talist och avtalspensionär eller kanske är det just därför.

Jag vet inte.

Nya medier kommer och går, det är bäst att hänga med, så gott det nu går. Hjärnan måste hållas igång på alla möjliga och omöjliga vis, även om jag inte längre förvärvsarbetar. Jag fick för två år sedan en avtalpension. Men känner inget utanförskap för det. Utanförskap förresten, vilket ord, skapat av Moderaterna. Kommer säker att återkomma många gånger om det framöver när jag pratar politik.


Vad vill jag då med mitt bloggande!

Kanske delge lite erfarenheter?

Kanske få lite synpunkter från Er därute.

Jag kommer säkerligen att skriva mycket om mitt politiska engagemang, berätta om mina insändare som jag för det mesta får publicerade och mitt stora intresse för trädgård och opera. Ja, all sköns musik förresten, en allätare av musik är jag nog. Nä, kanske inte hårdrock :-).

Skall bli kul att se om någon läser det här, eller om det får vara mina egna tankar.

Det får bli slutklämmen för dagen. 




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Skånepågen
En Socialdemokrat som tror på att Sverige kan bli ännu bättre med en rättvis politik.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Skapa flashcards